Een persoon mag slechts 1 account hebben. Elke volgende account die door een reeds bestaande spelers wordt geregistreerd zal direct worden gesloten. Daarnaast zullen dan alle winsten / bonussen vervallen. Ook mag er per huishouden (dus adres) slechts een specifiek aantal accounts open zijn. Dit is bijvoorbeeld 2 accounts per huishouden. Als de controleur constateert dat er meer dan 2 accounts per huishouden zijn betekent dit directe sluiting voor de accounts. In de praktijk komt het regelmatig voor dat een persoon meerdere rekeningen per huishouden aanmaakt. Zodoende kan meerdere keren gebruik gemaakt worden van een bonus. Accounts staan op naam en het is verboden om een rekening te (ver)kopen of over te dragen naar een ander persoon. Ook is het verboden om bedragen van rekening naar rekening over te boeken.
Accounts verlopen na verloop van tijd
Om de spelersdatabase up to date te houden en misbruik tegen te gaan verlopen accounts na verloop van tijd. Als er geen transactie is uitgevoerd in de laatste 30 maanden (2,5 jaar) heeft de aanbieder de mogelijkheid om het account te sluiten. Bij accounts waar nog geen storting of uitbetaling heeft plaatsgevonden wordt een kortere periode van 12 maanden (1 jaar) gehanteerd. Eventueel uitstaand saldo gaat naar de laatst bekende gegevens van de speler.
Account sluiten
Iedereen, dus zowel de aanbieder als de speler, heeft op elk moment het recht om een spelersrekening te sluiten en uitbetaling van het uitstaande saldo aan te vragen. De bingosite betaalt het uitstaande saldo gewoon uit als je je aan de regels houdt. Bij de sluiting van een spelersrekening zal alles vervallen. Denk dan aan reeds aangeschafte bingoloten, bonussen en deelname aan meerdaagse toernooien. Je kunt je account sluiten door het daarvoor bestemde formulier in te vullen. Ook kun je contact opnemen met de klantenservice. Je hebt dan voldoende aan je e-mailadres en gebruikersnaam. Normaliter gaan er meerdere dagen overheen voordat de sluiting is geëffectueerd.
Account heropenen
Spijt gekregen van je beslissing om je account te sluiten? Je kunt een verzoek indienen bij de klantenservice om het account wederom te openen. Je hebt dan voldoende aan je e-mailadres en gebruikersnaam. Deze verzoeken zijn vrij ongebruikelijk. Er zal altijd een persoonlijke goedkeuring moeten plaatsvinden door de aanbieder.